1 Şubat 2016 Pazartesi

Blogger Yorum Kulübü-Para Kazanmak

  




 Her bloggerın bildiği gibi bloglara verilen önem çok azaldı ve giderek azalmaya da devam ediyor.Dışarıdan çok uğraşılmış gibi gözükmeyebilir ya da bu size bir iş değilmiş gibi de gelebilir ama bununla uğraşan insanlar blog yazmanın ne kadar uğraştırıcı,emek isteyen ve plan program gerektiren bir iş olduğunu bilirler.

  Blog açısından düşünürsek yazacağınız konu ile ilgili araştırma yapmak,ilgili konunun fotoğraflarını çekmek,çektiğiniz fotoğrafları düzenlemek,yazısını hazırlamak uzunca zamanınızı alıyor.Tüm bunlar emek ve zaman gerektiren şeyler ve bizde emeğimizin karşılığını gelen geri dönüşlerle,olumlu yorumlarla alıyoruz ama bu bile o kadar çok azaldı ki.İnsanlar okuyor ama bir tek kelime etmeye zaman bulamıyorlar.


  Maalesef ki emeklerinin karşılığını alan blogger göremiyorum.Zaten bu zamanda kimse kimsenin iyi bir yere gelmesini,emeklerinin karşılığını hakettiği gibi almasını istemiyor.


  Emeğimin karşılığı şu an için paradan çok geri dönüş.Zaten bu işten normal bir iş kadar para kazanan blogger olduğunu düşünmüyorum.


Bu kadar giriş yaptıktan sonra asıl bahsedeceğim şeylere gelirsek.

İlki anlayacağınız üzere bir ''YORUM KULÜBÜ'' kurmak istiyorum. Katılmak isteyenler bu konu altına yorum bıraksın lütfen.Katılanlar yani yorum kulübünde olanlar tüm yorum bırakan blogger arkadaşlarımızın yazılarıyla daha yakından ilgilenip,paylaştıkları yazılara gidip yorum yazarlarsa böylece kocaman bir destek grubu oluştururuz.

Bencil olup sadece bana gelsinler,bana yorum yazsınlar düşüncesinde olan arkadaşlar lütfen katılmasın. 

Katılan blogger arkadaşlarım ise diğer yorum yazan arkadaşları özellikle takip etsinler ve yeni yazı paylaştığında yorumlarını esirgemesinler:)
Tabi ki her yazı hakkında fikriniz olmayabilir her şeye ille yazmak zorunda değilsiniz kimse de sizi zorunlu tutamaz ama elinizden geldiğince yapmaya çalışın.Size yazanlara mutlaka geri dönüş yapmaya çalışın.İlla ki sizin yorum yapabileceğiniz,düşüncenizi belirtebileceğiniz konular bulacaksınız bloglarda.
Bir kaç gün yapıp sonra bırakacaksanızda lütfen katılmayın.Ben gerçekten destek verecek arkadaşlar arıyorum.



Diğer bahsetmek istediğim şey ise destek vermek.Yabancı bloggerlar,youtuberlar bu işlerden çok paralar kazanabiliyorlar bunun nedeni ise BENCİL OLMAMALARI.

Bunun nedenini ise okuduğum bir yazıyla anladım.Ne kadar bencil olduğumuzu anlamama sebep olan yazıda yabancı blog yazarların nasıl para kazanabildikleri yazıyordu.Bir kısmını paylaşmak için izin aldım.Bahsettiğim yazı:



Öncelikle şunu belirtmek istiyorum yabancı ülkelerdeki insanlar,  reklamları virüs olarak düşünmüyor evet bazı reklamlar var tıkladığınız zaman bir anda onlarca sayfa açılıyor fakat o reklamlardan bahsetmiyorum ben Google adsense reklamlarından bahsediyorum. Yabancı bir forum sitesinde Türkçe'ye çevirerek okumuştum şöyle yazıyordu; İnsanlar eğer o siteden faydalandıysa  mutlaka sitedeki reklamlara tıklıyorlar. Böylece site sahiplerinin geliri artıyor. 

Ayrıca yabancı ülkelerdeki insanlar bir siteden bir şey okuduğu zaman onu mutlaka sosyal medya hesaplarında paylaşıyor ki , diğer insanlarda o yazıdan faydalansın. Sadece Google reklamlarından kazanmıyorlar sitelerinde başka firmaların banner reklamlarını ekleyerek firmaları veya diğer web sitelerini tanıtan yazılar yazarak mükemmel para kazanıyorlar. 

Yazının ufak bir kısmını paylaşmak için izin aldım tamamını mutlaka okumalısınız. http://www.bloggokhantekin.com/2016/01/blog-yazarak-para-kazanmak.html


   Kısaca size faydalı gelen bir site gördüğünüzde yan tarafta bulunan reklama bir kez tıklayarak siz bir şey kaybetmezsiniz ama onu yazan,emek veren kişi az da olsa emeğinin karşılığını alabilir.
Bu yazıyı okuduktan sonra bende ne kadar bencil olduğumu anladım ve bu saatten sonra bana faydası dokunan,emek verilmiş her yazı için bunu yapıp arkadaşlarıma destek olacağım.Bunu hem yorum hem adsense reklamları hemde sosyal medyada paylaşma için söylüyorum.

Ayrıca sevgili sevdicann'ın ve Hüzün sarısı blog sahibesininin blog yazılarınızı paylaşabileceğiniz sayfaları bulunuyor yazılarınızı orayada girebilirsiniz.

https://plus.google.com/u/0/communities/118029489248186515973 
https://plus.google.com/u/0/communities/101059311326848824050


   Bende artık benim gibi düşünen insanlar arıyorum.Birbirine köstek olmak yerine beraber büyümeyi seçen blogger arkadaşlarımı arıyorum.
Bu yazıyı sosyal medya hesaplarınızdan paylaşarak destek verebilirsiniz.
Lütfen yorum yazarak görüşlerinizi bana bildirin.
Özel olarak yazmak isterseniz mail adresim: ceydacengiz1@gmail.com



Facebook Blogger topluluğu için sayfayı beğenip blog yazılarınızı paylaşabilirsiniz.
https://www.facebook.com/bloggertoplulugu/?skip_nax_wizard=true







DESTEKLEYEN BLOGGERLARIN LİSTESİ  İÇİN:


142 yorum:

  1. Ben blog yazma konusunda çok yeniyim,henüz öğrenme aşamasındayım ama nasıl daha başarılı bloglar oluşturulur,nasıl daha fazla okuyucuya ulaşılır,nasıl para kazanılır çok az yazı var bunlar hakkında varsa da çok genel hatlarıyla, kimse kimseyle bildiğini, yaptığını paylaşmıyor.Blog sahiplerinin emeklerine karşılık bulmadıkları açık.Biz toplum olarak neden böyleyiz yıkalım bu düşünceleri eylemleri artık ben seve seve yorumla destek olmak, fikrimi belirtmek isterim.Benim bloguma da beklerim herkesi.Tabi ki de herkesi takip etmek,her yazıya yorum yapmak değil bahsedilen şey ama farklı tarzlar farklı insanlar farklı yorumlar keşfetmek istiyorum hep aynı bloglarla karşılaşıyorum.Sanki herkes bir yerde toplanmış gibi bu işe emek veren bu işi severek yapan amacı bir şeyler öğrenmek olan herkesin desteklenmesi lazım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dediklerinde çok haklısın.Yazdığım gibi kimse kimsenin iyi olmasını,başarılı olmasını istemiyor hal böyle olunca da emeğinin karşılığını alamıyor insanlar.
      Destek olduğun için teşekkürler.Umarım hevesin kırılmaz, yolunda devam edersin ve çok güzel yerlere gelirsin.
      Tabi ki her katılanın her yazdığı yazıya bir yorum yazmak zorunda değilsin.Bazen okuyorum bir yazıyı ve fikrim olmadığı için yazacak tek kelime bulamıyorum ama elbet fikrini belirtecek bir yazı bulabilirsin ve orada paylaşırsın düşüncelerini:)
      Şimdi blogunu ziyarete gidiyorum.Tekrar katıldığın için teşekkürler.
      Seni blogumda görmekten zevk duydum umarım beğenmişsindir:)

      Sil
  2. Sadece instabloggerm şuan canım blog hesabını iki üç gün önce açtım fakat henüz yazımı yazamadım :( aktif hale gelince elimden geldiğince bende katılmak isterim..çok haklısın yazdıklarında..sadece blog değil ki malesef çoğu konuda bencil artık insanlar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogun hayırlı uğurlu olsun :)
      Umarım keyif alarak yazarsın.Blogunu ziyaret ettim.Öncelikle GFC butonu eklemeni tavsiye ederim böylelikle izleyicilerin olabilir ve yeni bir yazı paylaştığında izleyicilerin görebilir.
      İlk yazını yazmanı bekliyorum şu anda GFC butonun olmadığı için takip edemiyorum bu yüzden yazı paylaştığın zaman göremeyebilirim ama bloguma uğradığın herhangi bir zaman bana haber verirsen o zaman keyifle yazını okuyabilirim:)
      Destek verip katıldığın için teşekkür ederim.
      Arada bu konuya uğrayıp katılan arkadaşlarıda ziyaret edip destek vermeyi ve bloguma sık sık uğramayı unutma :)
      Sevgiler♥

      Sil
  3. çok güzel yazılmış bir yazı emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim:)
      Seni de destek verenlerin içinde görmek beni mutlu eder:)

      Sil
  4. Merhaba çok sevgili blogger arkadaşım:))
    Kısa süredir sessizce yazılarını takip ediyordum. Bu davranışımın sebebi, emek vermeden karşılıgını alan insanlar dolayısıyla oldu. Sadece benim yayınlarıma yorum yaptıgı için veya takibimde oldugu için okudugum veya yorum yazdıgım bazı kişilerin aslında copy paste yayın oluşturduklarını veya abuk subuk hiç işe yaramayacak bilgilerle kamu spotu oluşturmaya çalışmış insanlar olduklarını ve bu insanlara prim verdigimi fark ettim. Ben instagramda blog oluşturup başlangıçta bin takipçisi olan insanlara veya blogspot uzantılı kopyala yapıştır ile blog yazsa da hak etmedigi kadar yüksekte olan her insanın karşısındayım. Emek verip az ile yetinen minik bir begeniyi yorumu bile gözardı etmeyen insanlara destek vermek elbette isterim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba bana destek veren,iyi kalpli blogger arkadaşım:)
      Bu işi gerçekten önemseyen,bir şeylerden fedakarlık edip buraya zaman ayıran,emek veren güzel insanlar olduğu gibi başkalarının emeklerini çalan kötü niyetli insanlarda bulunuyor.Hayatta böyle değil mi zaten? Bazıları çalışır,çabalar bazıları ise onların üzerinden ekmek yer.
      Benim amacım senin gibi düşünen insanlarla bir araya gelip birbirine köstek olmak yerine beraber güzel işler yapmaya çalışmak:)
      Umarım başarılı sonuçlar çıkar ortaya.Bir tane yorum yüzümüzü güldürmeye yetiyorsa onca insanın birleşip hep destek verdiğini düşünsene bi?
      Artık sessiz sedasız değil bol sesli takiplerini bekliyorum.Desteğin önemli.
      Bloguma sık sık uğrayıp kendini hatırlatmayı ihmal etme:)

      Sil
  5. Merhaba ne güzel düşünmüşsünüz. Sevdicanın blog yorum Kardeşliği sayfasında mutlaka yorum yazacak birkaç yaZı bulurum. Zaten takip listemdeki kimseyi atlamamak için özellikle Özen gösteririm. Bana Yazılan her yoruma mutlaka cevap verir ve geri dönerim. Reklam almam daha cok kendim için yazarım yani uzman görüşü Cümleler genel geçer tavsiyelerden kaçınırım. Öğrenmek ıcın degıl samimi etkileşimler için gelsin bana insanlar isterim. 3 çocuğumla gezdıklerımızı, öğrendiklerimizi, okuduklarımızı, bazen sosyal sorumluluk görevlerimizi hatırlatacak seyler yazan tam bir aile blogudur benimki. Maalesef makyaj be moda bloglarını takip etmem istesem de yorum kısmına ne yazacağımı bilemem. Ben de böyle bir blogger olarak yorum klübünüze talibim ;) sevgiler . Deniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba öncelikle desteğiniz için teşekkür ederim.Blogunuza baktım ve çok faydalı,eğitici şeyler var bunun için tebrik ediyorum sizi.
      Makyaj bloguda olsa basit ifadelerle içinizden geçenleri yazabilirsiniz tabi ki ama o konu hakkında hiç fikriniz yoksa yazamayabilirsiniz.Bazen bende bir yazıyı okuyorum yazacak bir şey bulamıyorum her şey hakkında düşüncemiz olmayabiliyor :)
      Sizde elinizden geldiğince yaparsınız.
      Umarım blogum size ilgi çekici gelmiştir ve yorumlarda bol bol görüşürüz:)
      Sevgiler

      Sil
  6. Yorumlara sımdı baktım herkes makyaj Bloğu imiş ;) benim son cümlem biraz Abes oldu belki ama önceden Söylemek her zaman daha iyi. Bakındım da yorum yazabileceğim bir acarntuba var o da ürünlerdeki kimyasala dikkat çekmesi hasebiyle bir ona yorum yazacak yayın bulabildim. Eger klüp hep bu tarz devam edecekse kimseye haksızlık Olmasın ben katılmiyim aranıza.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lütfen böyle düşünmeyin.Yorum yazacak bir şeyler elbet bulunur.Yazamazsanız bile destek vermek için yorumdan başka yollarda var biliyorsunuz ki.
      Google plus'ta paylaşabilirsiniz,sosyal medyalarda paylaşabilirsiniz,bahsettiğim gibi reklamlarına tıklayıp başka şekilde destek olabilirsiniz:)
      Ben makyaj,moda gibi sınıfa ayırmadım emek veren herkesi bekliyorum buraya:)

      Sil
  7. Öncelikle güzel bir konuya değinmişsiniz, yorum kulübü gibi bir fikir bloglar için çok faydalı olur. Eğer benim yorum yapabileceğim yazılar ( yani bayanlara yönelik yazılar hariç, makyaj, yemek, vb gibi ) yazılar olmadıktan sonra vaktim olduğu sürece zaten her girdiğim sitede mutlaka yorum yapmaya çalışırım

    Ayrıca örnek bir davranış yaparak yazımın bir kısmını yayınlamak için izin aldığınız için teşekkür ederim. Dediğim gibi yorum yapabileceğim konular olduktan sonra ben vaktim oldukça seve seve yorum yaparım sadece yorum yaparak değil, reklamlara tıklama konusunda da elimden geleni yapıyorum zaten girdiğim sitelerde herkes bunu günde bir defa yapsa en az yabancıların kazandığı paralar kadar, Türkiyedeki blog sahipleride para kazanabilir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için çok teşekkür ederim.Herkesin her konu hakkında fikri olmayabilir ama belirtebilecek düşüncemiz olduğu konularda da ufacık bir yorum yazmaktan kaçınmamalıyız.
      Sizin yazınıza da yazdığım gibi bundan sonra bende emek veren blogger arkadaşlarıma destek vermek adına bir şeyler yapacağım.Bencil olmazsak hepimiz güzel yerlere geliriz.

      Sil
    2. Rica ederim
      Çok haklısınız.

      Sil
  8. merhaba yazınızı cok begendim. sanırım sizi de bu tip bir yerden keşfetmiştim. ben de öğrenci olarak çok düzenli olmasa da yazı yazmaya çalışıyorum ve kendime ek bir gelir elde etmek istiyorum ama dediğiniz gibi gerçekten çok zor. çoğumuz belki de youtuberlar gibi bu işten bir meslek elde etmek istiyoruz ama hem hitap ettiğimiz yerin hem de ülkedeki okuma oranının çok düşük olması bizi olumsuz etkiliyor. Ben de makyaj hakkında yazıyorum çünkü ilgimi 3 yıldır ona yönlendirdim. ben de yorumdaki tüm arkadaşları takip edeceğim, ilgi duymadığımız için önyargılı yaklaşmamamız gerektiğini düşünüyorum. belki de takip ettiğimiz blog bize küçük de olsa bir şey kazandırır. kulübünüz de olmak isterim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bencil olmazsak hepimiz emeğimizin karşılığını gerek gelen yorumlarla gerek maddi olarak çok güzel alırız.
      Destek verdiğiniz için teşekkür ediyorum.
      Bundan sonrası için sizden ricam bu konuya sık sık uğramanız ve yazan arkadaşların bloglarına göz atmanız.
      Her konuya yorum yazamayabilirsiniz tabi ki ama beğendiğiniz belirtmekten ve sosyal medyada paylaşmaktan çekinmeyin:) Deste olmak içinde girdiğiniz blogun rekalmına bir kez tıklamınız bile yeterli olacaktır.
      Umarım daha çok görüşürüz.
      Sevgiler

      Sil
    2. https://www.facebook.com/bloggertoplulugu/?skip_nax_wizard=true
      Bir de bu sayfayı beğenip,bundan sonra blog yazılarınızı burada da paylaşabilirsiniz:)

      Sil
  9. Canım benim elbette destekçinim.Egodan sıyrılıp birlik olunabilse neler neler başarır insanlar ama yok, hep ben hep ben,aman sen olma sakın! Bu düşünceden sıyrılmak dileği ile..
    Kafamın aldığı,ilgimi çeken konulara yorumumu yapıyorum zaten,ancak senin nezlinde yeni arkadaşlarıda tanıyıp destek olucaz bu çok güzel,emeğine aklına sağlık canım benim <3 :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim,blog dünyasında tanıdığım en tatlı arkadaşım♥
      Senin desteğin benim için önemli:)
      Bencillik etmezsek hepimiz kazanırız.Bende elimden geldiğince yorum yazıyordum ama sosyal medyada paylaşarak destek vermek ve reklamına tıklamak hiç aklıma gelmemişti.
      Bunu ben yapmazken başkalarından beklemek ne kadarda bencillik :(
      https://www.facebook.com/bloggertoplulugu/?skip_nax_wizard=true
      Bu sayfayı beğenip,bundan sonra blog yazılarınızı burada da paylaşabilirsen çok mutlu olurum:)
      Umarım birlikte büyürüz♥

      Sil
  10. Yazınızda çok haklısınız. Bende katılıyorum size. Para kazanmaktan ziyade ben blogları farklı insanların dünyasına bakmak gibi görüyorum. O yüzden blog okumayı seviyorum. Konu ayırt etmeden herhangi bir şeyi nasıl yorumladığına bakıyorum. Zamanla onları tanıyormuşum, bir samimiyetim varmış gibi geliyor. Mutlu oluyorum kısacası. O yüzden bende blog açtım daha bu konuda tecrübem yok ama zamanla kendimi geliştireceğime inanıyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.Desteğiniz için teşekkürler.
      Tecrübeler zamana bağlıdır.
      Umarım zamanla harika yerlere gelirsiniz:)

      https://www.facebook.com/bloggertoplulugu/
      Şu adrese gidip beğenip bundan sonra yayınlarınızı orada da paylaşabilirsiniz.

      Bloguma sık sık uğramayı ve buraya yorum bırakan arkadaşlara destek olmayı unutmayın:)

      Sil
  11. bu tarz etkinlikleri çok haklı buluyorum, biz bize destek olmazsak, nasıl iyi bir yerlere gelelim ki?Gerçekten blog konusunda bencillik yapan insanlar var, bu durum beni de çok üzüyor, elimden geldiğince burada kendi yazılarım dışında vakit harcayıp, yorum yapmaya da çalışıyorum :) seve seve bu kulübe üye olurum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle katılıyorum.
      Bu işi yapanlar olarak biz birbirimize destek olmazsak başkalarından nasıl bekleyebiliriz ki?
      Çok teşekkür ederim desteğin için.

      https://www.facebook.com/bloggertoplulugu/
      Facebook'ta ki topluluğu beğenip,yazılarını orada da paylaşırsan mutlu olurum♥

      Bloguma sık sık uğramayı ve buraya yorum bırakan arkadaşlara destek olmayı unutma lütfen:)

      Sil
  12. eline sağlık demeden geçemem öncelikle :)
    kesinlikle haklısın...
    ben katılamktan mutluluk duyarım bu desteğe ancak söz vermiş gibi girip sonrasında kımseyı hayal kırıklıgına ugratmak ıstemıyorum. Yılbaşından beri sosyal işlerim çok yoğun olduğundan 1 2 arkadaşa yorum yazıp cıkmak durumunda kalıyorum dolayısıyla eskıden oldugu gıbı geze geze yazdıgım blogger vakıtlerım olmuyo malesef suan... En yakın zamanda bu gunlerıme donmek ıstıyorum :)
    ayrıca o topluluklardan benımde var beklerim :))

    https://plus.google.com/u/1/communities/113574206217711996680

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın herkesin her zaman vakti olmayabiliyor.Bende öğrenciyim bazı dönemler bilgisayar açmaya vaktim olmuyor ama bu sadece yorum bırakmakla sınırlı değil biliyorsun ki:)
      Yazdığım gibi vaktin varsa okursun düşüncelerini paylaşırsın,sosyal medya hesaplarında paylaşabilirsin ki bu zaman alan bir şey bile değil.Yazıların sonlarında bulunuyor bir tıkla hemen paylaşabiliyoruz:)Reklamlarına tıklayabilirsin her türlü destek mevcut:)
      Sende zamanın olunca desteklerini esirgemezsin ama bizi unutma
      Vakit buldukça uğra ♥
      Senin bir topluluğun olduğunu bilmiyordum hemen katıldım.Buraya yazdığın iyi oldu insanlar görebilirler.
      https://www.facebook.com/bloggertoplulugu/
      Şu adrese de bakıp yazılarını burada paylaşırsan çok sevinirim
      Bakarsın bir gün çok büyürüz:)

      Sil
  13. Benim blogu yorum kardeşliği grubum da tam olarak bu niyetle acildi. Ve gerçekten faydalı oldu canim. Bencillikten çıkmalıyız. Birbirimize destek olmalıyız. Teşekkür ederim sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seni bu konuda çok takdir ettim grubunu da çok seviyorum.
      Bu tarz gruplardan ne kadar çok olursa o kadar iyi.Birini bilmeyen diğerini bilebilir sonuçta:)
      https://www.facebook.com/bloggertoplulugu/
      Bir facebook topluluğu oluşturdum.Yazılarının linklerini burada da paylaşırsan sevinirim.
      Desteklerini bekliyorum:)

      Sil
    2. Tamam bakayım topluluğa:) Genelde facebook dakilere katılmıyorum ben ama..

      Sil
    3. Facebook kullanmıyorsan yapmak zorunda değilsin tabi ki:)
      Herkes elinden geldiğince destek verse yeter :)

      Sil
  14. Böyle bir proje başlatarak çok iyi etmişsin, ben de sonuna kadar destek olmak için hazırım.
    Tüm arkadaşlarımı da bloğuma beklerim
    http://fatmaardali.com/
    Tabi sevgili Ceyda'nın da dediği gibi birbirimize destek olmaya hazır olan arkadaşlarımız, bence bloggerlar birbiri ile işbirliği içinde olduğunda daha da büyüyebilecekler
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler:)
      Bloguna baktım takip etmiyormuşum hemen izleyicin oldum. Bak şimdiden yararı oldu bile:)
      https://www.facebook.com/bloggertoplulugu/
      Facebook'ta bir topluluk oluşturdum buraya girip beğenip o güzel yazılarını orada da paylaşırsan çok sevinirim.
      Bloguma uğramayı ihmal etme:)

      Sil
  15. Selamlar ne kadar güzel düşünmüşsün herkes birbirini ziyaret etmeli ve bir kez de olsa reklamlarına tıklamalı ama unutuyor insan(bu arada reklamına tıkladım)şu anda tatildeyim ama bittiğinde gidip insanlara bu kadar aktif yorum yapabileceğimi sanmıyorum.Yapamayacağım bir şey içinde söz vermek istemiyorum ama bana yapılan yorumlara mutlaka geri dönüş yapıyorum.Bilemiyorum ki beni katmaktan memnun kalmayabilirsin katılan arkadaşlara bol yorumlu günler diliyorum:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın herkesin boş zamanı olmayabiliyor.Az önce de başka bir yorumda bahsettim bende öğrenciyim ve bazen zor oluyor bilgisayar açmaya vaktim kalmıyor ki girip blog yazıları okuyayım.
      Senden neden memnun kalmayayım aşk olsun.Desteklerin önemli.
      Herkes elinden geldiğince bir şeyler yapsa ne kadar güzel olur.
      Ben belki bir kaç gün hiç giremem ama gün gelir herkese tek tek uğrayıp okuyup,paylaşıp destek olurum.
      Katıldığını kabul ediyorum bak ben ♥
      Ve Facebook'ta bir topluluk oluşturdum buraya girip beğenip,bayılarak okuduğum o yazılarını orada da paylaşırsan beni çok mutlu edersin♥
      Seni blogumda görmek beni her zaman mutlu eder:)

      Sil
  16. Blog yazmak cidden zor is hep bir takip gerektiriyor. Yorum yapanlara geri dönüş takipcilerin yazılarını beğenip paylaşmak gerekiyor. Ben genelde takipçileri atlamamaya, yazılarını okumaya özen gosteriyorum konu beni ilgilendirmese de bir eline sağlık diyorum. Biliyorum ki ortada emek var. Su anda üye olduğum bir çok toplulukta çok az duyarlı insan var yazıları +1 leyen, yorum tapan v.s...bu çok büyük bir pasta, düzenli ve uygun içerikler girilip birbirimize destek olursak herkes bir dilim alır diye düşünüyorum.
    Bu yazıyı paylaşıp, bi konuya dikkat çektiğiniz için ayrıca teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ''İlgilendirmese de eline sağlık diyorum'' şu yazdığınız gerçekten çok güzel bir şey sizi tebrik ediyorum.
      Yani ille de ''aaa bende bu ürünü kullandım şöyleydi ''diye bir yorum yapmaya gerek yok.Ortada yapılmış bir emek var bune eline sağlık,faydalı olmuş,teşekkürler bile dense yeterli bence.
      Desteğiniz için teşekkür ediyorum.
      https://www.facebook.com/bloggertoplulugu/
      Bu facebook'ta oluşturduğum topluluğun linki
      Beğenip yazılarınızın linkini paylaşırsanız orada çok sevinirim.
      Blogda sık sık görüşmek üzere!

      Sil
  17. Teşekkür ederim.
    Arada uğrayı bu konuya yorum yazan arkadaşlara da destek verirsen hep beraber büyümüş oluruz.
    https://www.facebook.com/bloggertoplulugu/
    Facebook'ta bir topluluk oluşturdum buraya girip beğenip, yazılarını orada da paylaşırsan çok sevinirim.
    Bloguma uğramayı ihmal etme:)

    YanıtlaSil
  18. Çok güzel yazmışsın canım. Ben de destek olmak isterim. Genelde ben de dahil çoğu kişi reklamlara tıklamak istemez veya üşenir. Halbuki tıkladığımız zaman bizim kaybettiğimiz bir şey yok aksine yardım etmiş oluyoruz. Aynı şekilde eskiden çok az kişiyi takip ediyordum. Fakat bunun yarardan çok zarar getirdiğini sonradan anladım. Bilinçlenmemiz için güzel bir adım atmışsın, teşekkürler. Yorum Kulübü'müz hayırlı uğurlu olsun diyorum! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim:)
      Bunu biz yapmazken başkalarından beklemek ne kadar doğru değil mi?
      Bende bundan yola çıkarak artık girdiğim yerdeki reklama tıklıyorum ve zamanımı da alan bir şey yok :)
      https://www.facebook.com/bloggertoplulugu/
      Bu topluluğu beğenip yazılarını orada da paylaşırsan çok sevinirim canım :)
      Desteklerini hep bekliyorum,sık sık uğramayı unutma!

      Sil
  19. Merhaba bloguna tesadüfen girdim ve yazını okudum iyi kide okumuşum bende moda blogu olan biri olarak bu emek karşılığı konusunda mutsuzum bende bloguma beklerim sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba bak yazı sayesinde tanışma fırsatı yakaldık demek ki şimdiden işe yaramış:)
      Bloguna baktım GFC eklentisi eklersen daha iyi olur.Böylece blogunu beğenenler seni takip edebilir ve yeni yazılarını hemen okuyabilirler:)
      https://www.facebook.com/bloggertoplulugu/
      Bu topluluğu beğenip yazılarını orada paylaşabilirsin böylece daha çok kişiye ulaşmış oluruz.
      Bol bol uğrayıp diğer blogger arkadaşlarımıza destek vermeyi unutma:)
      Tekrar görüşmek üzere

      Sil
  20. Emegine ve eline saglik yazin icin.
    Ben de sonuna dek katiliyorum.
    Zaten elimden geldigince okuyup yorumlar yaziyorum. Elimden geldigince herkese geri dönüs de yapiyorum.
    Henüz 6 aydir buralardayim, ögreniyorum. Instagram hesabim ve blogum var ben de beklerim.
    instagram @deneyenbayan
    blog www.deneyenbayandan.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Desteğin için teşekkürler .Zaten takipteydim seni :)
      https://www.facebook.com/bloggertoplulugu/
      Bu topluluğu beğenip yazılarını orada paylaşabilirsin böylece daha çok kişiye ulaşmış oluruz:)
      Blogumda daha çok görmek isterim seni.Bol bol uğramayı unutma
      Dediğim gibi yazılarını facebooktada paylaşırsan çok sevinirim♥

      Sil
    2. Benim bir facebook hesabim yok sanirim acmam gerekecek en kisa zamanda :) Bloguna daha cok ugrayacagimdan emin ol cok memnun oldum baslattigin bu girisime :)

      Sil
  21. ben de katılmak istiyoruum :) blogunuzu da hemen takibe alıyorum ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim.Bundan sonrası için bol bol desteklerini yorumlarını bekliyorum:)
      Beğendiğin yazıları sosyal medyada paylaşabilir ve reklamlarına tıklayıp blogger arkadaşlarımıza destek verebilirsin.
      Unutma ki biz bencil olmazsak hepimiz gelişiriz♥
      https://www.facebook.com/bloggertoplulugu/
      Bu topluluğu beğenip yazılarını orada paylaşabilirsen çok sevinirim:)
      En kısa zamanda tekrar görüşmek üzere!

      Sil
  22. Kelebek Etkisinde gördum geldim hemen takip ettim boylece :)
    bloggerlik işi gerçekten zor ben çok aktif yazamıyorum ama yazılanları okumaya calısıyorum elimden geldigince.. benim genelde bir yazıyı fotograflamam düzenlemem yazmam 2-2.5 saatimi alıyor.. buyuzden paylaşmam gereken çok yazı olmasına ragmen üşeniyorum.. Bu aralarda uygun ışık bulamadıgım için ürün fotografları iyi çıkmayınca yazmayı erteliyorumda erteliyorum.. yazmayı seviyorum ama.. Heleki yorum geldiginde çok seviniyorum.. Ama çok az takipçim var.. Artık bir düzene oturtmak istiyorum ben de cidden.. Çok güzel düşünmüşsünüz siz de..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin bloguma:) Umarım beğenmişsindir
      Bloggerlık işi evet gerçekten çok zor.Konuda da yazdığım gibi saatlerce emek gerektiren yazılarda bile bir yorum bizi mutlu etmeye yetiyor ama bu bile bazen çok görülüyor bize.
      Bu yazıyı paylaşmamın,yazmamın da amacı tam olarak bunu anlatabilmek.
      Bundan önceki yazım sevgililer günü için hediye fikirleriydi ve ben o yazıyı 7,5 saat bilgisayarın başından kalkmadan hazırladım.
      Blogunu ziyaret ettim umarım çok daha fazla zaman ayırırsın ve güzel yerlere gelirsin.Burada yorum yazan beni destekleyen herkese bende destek vereceğim böylece beraber büyüyeceğiz:)
      https://www.facebook.com/bloggertoplulugu/
      Facebook sayfamızı beğenmeyi ve yazılarını da orada paylaşmayı unutma lütfen :)
      Tekrardan hoşgeldin ve bundan sonra sık sık görüşmek üzere:)

      Sil
  23. Merhaba öncelikle böyle bir konuya değindiğiniz için çok teşekkür ederim.Ben öğrenciyim haliyle bloglara zaman ayırmak çok zor oluyor.Sizin de dediğiniz gibi bir yazıyı hazırlamak bile çok emek istiyor.Gerekli yardımlaşmanın yapılması için ben de varım ve her zaman yardıma hazırım :)
    Bunlar bloglarım;

    cocukokuloncesi.blogspot.com
    sosyalhatun.blogspot.com gerekli sosyal hesaplarım bloglarımda bulunmaktadır takip eden herkese geri dönüş yapıyorum. tekrar teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin o zaman :)
      Desteklerin için teşekkür ediyorum.Bloglarına baktım.Google plus'tan takip ettim fakat iki blogunda da GFC butonu bulamadım.Bu yüzden de bloglarını izleyemiyorum.
      GFC butonu koyarsan gelen ziyaretçiler blogunu izleyebilir,yeni yazı paylaştığında hemen okuyabilirler:)
      Reklamlarına da tıkladım şimdiden destek vermeye başladık birbirimize.
      Umarım sık sık görüşürüz:)
      https://www.facebook.com/bloggertoplulugu/
      Fcebook sayfamızı beğenmeyi ve yazılarının linklerini orada da paylaşmayı unutma lütfen(tabi facebook kullanıyorsan:))
      Sevgiler

      Sil
    2. Destek ve yorumların için çok teşekkür ederim.Takipteyim seni ve facebookta da yazılarımı paylaşacağım ilgin için teşekkürler :) bu da benim facebook sayfam https://www.facebook.com/SosyalHatunn/ bana da beklerim :)

      Sil
  24. Kesinlikle katılıyorum! Harcanan emek tartışılamaz bile, ama karşılığında gelmesi beklenen ufacık bir teşekkür sadece, ufacık bir yorum... Elimden geldiğince blogları dolaşıp yorum yapmaya çalışıyorum, böyle bir yorumlaşma ve destek projesine de seve seve katılırım. :) www.bakimliginepig.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim desteğin için :)
      Harcanan emekleri en iyi biz biliriz ve bununda karşılığını biraz olsun alabilmek adına bu kulübü oluşturmak istedim:)
      Desteklerini her zaman bekliyorum.
      Yapabildiğin zamanlarda yorum bırakmayı ve sosyal medya hesaplarında paylaşmayı,faydalandığın blogların reklamlarına tıklamayı unutma lütfen♥
      Biz birbirimize destek olursak büyürüz.
      Paylaştığım Facebook hesabında da yazılarının linklerini paylaşırsan çok sevinirim.

      Sil
  25. çok önemli bir konuya değinmişsin gerçekten. Ben kendimi zaten o kategoriye koymuyorum ama bizde büyük bloggerİ youtuber vs diye anılanların takipçi sayısı yabancılarla kıyaslanmayacak düzeyde malesef. Ben de bir süredir blog yazıyorum ama bazen hevesle yaptıklarıMın boşa gitme düşüncesi isteksizlik yaratıyor. Birbirimize destek olarak birlikte büyümek çok güzel düşünce ben de varım!
    clumsymakeup.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizde kimse kimsenin iyi yerlerde olmasını,emeklerinin karşılığını almasını istemiyor.Burada 5 dakikada okunan bir yazı için saatlerce uğraşıyoruz ama sanki ortada bir emek yokmuş gibi davranılıyor.
      Bunu biz blog yazanlar yapamazken başkalarından da beklemek haksızlık olur diye böyle bir yazı hazırlamaya karar verdim.Desteğiniz için teşekkür ediyorum.

      Sil
  26. Merhaba canım ne güzel düşünmüssün elimden geldiğince yardımcı olurum :) sevgilerle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım.Desteklerini her zaman için bekliyorum.
      Facebook sayfasında da yazılarını paylaşırsan mutlu olurum.Şimdilik sayısı çok az ama giderek artacağından eminim:)
      Bloguma sık sık uğramayı ihmal etme :)

      Sil
    2. Merhabalar, yazınızı sonuna kadar okudum ve çok haklısınız. Bende birbirimize destek olarak, daha çok etkilî paylaşımlar yapacağımız düşüncesindeyim. Ben sonuna kadar destekçinizim:) blogunuzu sık sık ziyaret edip yazılarınıza katılım yapacağım. Bu işi severek yapıyorsak, birbirimize destek olmalıyız. Hevesimiz bazen kırılsada bazı insanların yorumlarıyla bizim kendi dünyamıza ait sevgi dolu bloglarımız var. Birlikte nice mutlu bloglamalar :)

      Sil
    3. Çok teşekkür ederim.Bu yazıyı okuyan ve bana katılan herkesin desteklerini bekliyorum.Zamanım oldukça bu yazıya girip yorum yazanlara tek tek bakıyorum yorum yapıyorum,Yorum yapacak kadar fikrim yoksa da facebook,twitter ve google plus gibi hesaplarda paylaşıyorum.Elimizden gelenler bunlar herkes elinden geleni yapsa ne güzel olur:)
      Bloguma sık sık bekliyorum bundan sonra :)

      Sil
  27. Bu çok mantıklı ve paylasimci bi grup olmus bende katiliyorum ve ilk yorumumu buraya birakiyorum yukarda yazildigi gibi takiplerinize geri donup yeni yazilariniza kendi yorumlarimi birakicam bi cok arkadasim blog sayesinde kendilerine bir cok arkadas edindiler ve disarda bulusup birlikte ortak yazilar yazdilar bunuda yapabiliriz bu sayede hemde okuma kitlemiz artabilir :) sevgilerlee:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle desteğin için teşekkür ederim.Gerçekten blog sayesinde çok güzel arkadaşlık kuran bloggerlar oluyor.Biz neden olmayalım?
      Belki ayrı şehirlerde olmayabiliriz veya görüşemeyebiliriz ama desteklerimiz bizi yakınlaştırır:)
      İleride çok daha güzel şeyler yapabiliriz inşallah.
      Şimdilik bu grubun birbirine destek olması,yorumlara katılabiliyorsa katılması,yardım amaçlı reklamlarına tıklaması,sosyal medyada paylaşması çok çok büyük bir şey.
      Yavaş yavaş büyür daha çok kitleye ulaşırız inşallah
      Buraya sık sık uğramayı ihmal etme:)

      Sil
  28. Herkese merhabalar öncelikle. Yazınızı Bi Poşet Kitap sayesinde gördüm :) Gerçekten uzun zamandır olmasını istediğim bir oluşumdan bahsetmişsiniz. Blogumu ilk açtığım zamanlar görsel olarak düzenlemek için o kadar bloogerdan yardım talep ettim ancak çok cevapsız kalınca da iş başa düştü ve boza yapa öğrendim. Tam dört dörtlük olmadı ama benim hoşuma gidiyor şu anki hali.
    Neyse gereksiz laf kalabalığı yapmadan Cahil Okur'u da listeye yazın derim :) Birliten kuvvet doğar. Biz birbirimize destek vermezssek kim bize destek verir ki

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba:)
      Teşekkür ederim desteğin için.
      Kesinlikle öyle biz birbirimize destek olmazsak kim olur ki?
      Her zaman için desteklerini bekliyorum.Zamanın oldukça bu yazının yorumlarına gelip blogger arkadaşlara destek verirsen sevinirim.
      Sevgiler

      Sil
  29. kesinlikle söylediklerinize katılıyorum, takibe alıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum.Desteklerinizi bekliyoruz o halde:)
      Facebook sayfasını beğenmeyi unutmayın yazılarınızı orada da paylaşabilirsiniz.Ben mümkün olduğunca paylaşıyorum burada yazan arkadaşların yazılarını ama gözümden kaçanlar olabilir:)

      Sil
  30. Kalemine sağlık. Sayfasını süekli takip ettiğim, objektif olduğunu düşündüğüm arkadaşlarımı her ziyaret ettiğimde muhakkak reklam ve linklerine tıklıyorum. Bu geçekten bir zincir. Birlikte kazanılabilir fakat insanlar sadece bencillikleriyle kendilerini düşünüyorlar.
    Bloglarımızı canlı tutmak için ziyaret ve yorum etkinliğine kesinlikle katılıyorum. Bu arada takip etkinliği ile seni keşfettim, sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.Sizin gibi düşünen çok az.Bende okuyup okuyup geçenlerdendim sonra bende blog yazmaya başladıktan sonra diğer blogger arkadaşlarımın yazılarını okuyup yorum bırakmaya başladım ama yine reklamlara tıklamayı akıl edemedim.Sonradan ben yapmıyorsam başkalarından nasıl bekleyebilirim diye böyle bir yazı hazırlamaya karar verdim.Şimdi arada bu yazıdaki yorum yazanlara tıklayıp yorum bırakıyorum ve adsense reklamları olanlara tıklıyorum.
      İnşallah daha güzel yerlere geliriz yavaş yavaş.
      Desteğiniz için teşekkürler tekrar:)

      Sil
  31. Bloglar arası destek bir nevi . Harika bir fikir bence . Aynı işi yapıyoruz , amacımız aynı . Birbirimiz arasında bir destek , olması harika olacaktır eminim . Bu fikrin bizi birbirine kenetleyeceğine inanıyorum . Seve seve böyle bir platforma katılmak da isterim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim:)
      Kesinlikle öyle amacımız aynı,destek olarak birlikte daha güzel yerlere gelebiliriz.
      Blogunuza baktım fakat izleyici olamadım.Blogunuza izleyiciler butonu eklerseniz blogunuz takip edilir ve yeni bir yazı paylaştığınızda haberimiz olur:)
      Facebook sayfasına da göz atmayı unutmayın :)
      Bol bol görüşmek üzere!

      Sil
  32. çok samimi bir yazı bence herkesin onaylayacağı bir durum ve kesinlikle ben varım diyorum :) listeye ekleyebilirsen super olur takipteyim, surekli takipte de olacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim beğenmene sevindim.Seve seve eklerim buraya adı yazılır olan blogger arkadaşların blog linklerini listeledim arada hepsine uğrayıp yorum bırakıyorum,reklamlarına tıklıyorum,sosyal medya hesaplarında paylaşıyorum bir şekilde yardım etmeye çalışıyorum.Tabi her gün yapamıyorum keşke bolca zamanım olsa da her gün yapsam ama olsun herkes elinden geldiğince yapsa kimsenin emeği boşa gitmez değil mi?
      Katılmana çok sevindim lütfen bloglara uğramayı ve yardım etmeyi ihmal etme :)

      Sil
  33. Merhaba bu kulübü kaçırmışım ama elimden geldiğince birçok blogda yorum yapmaya çalışıyorum yorum yazmasam bile tek tek yazıları açıp bakıyorum,okuyorum. Bende destekleyenlerdenim. Yoruma özellikle önem verenlerden biriyim. Çok güzel olmuş bu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olsun geç olsun güç olmasın. Şimdiden sonra desteklerini bekliyoruz o zaman. Bol bol uğramayı unutma! :)

      Sil
  34. Ben de yeni okudum yazınızı teşekkürler hazırladığınız için, hep destek tam destek :)

    YanıtlaSil
  35. Bloggerların gittikçe az okunmaya başlandığı bu günlerde , çok güzel bir etkinlik . Sizi kutluyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Gerçekten öyle saatlerce emek verip yazdığımız yazılar hakettiği kadar okunmayınca insanın hevesi de kaçıyor bir müddet sonra.
      Umarım düzelir,umarım bu yazı bir şeyleri değiştirir:)

      Sil
  36. Merhabalar, bende sizi ve bu güzel yorum kardeşliği fikrini, Deeptonun yazısı sayesinde geç de olsa keşfettim. Sizi hemen takibe aldım. Listede çok sevdiğim arkadaşlarım da varmış, henüz takibe almadıklarımı da fırsat buldukça inceleyeceğim yayınlarını. Blog yazmaya her ne kadar önce kendimiz için başlasak da, emeğimizin karşılığını yorumlarla, paylaşımlarla alıyoruz. Yorum kadar memnun eden birşey yok beni bloğumda. Benim memnun olduğum şeyi de, herkese yapmaya gayret gösteriyorum. Düzenli olarak takip listemdeki blogların yazılarını okuyup, beğenilerimi/eleştirilerimi ya da sorularımı yazmaya gayret ediyorum. İnşallah daha fazla kişiye ulaşır. Herkes bu bilinç ile hareket eder ve başarırız.Lütfen beni de listeye ekler misiniz?
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle hoşgeldiniz bloguma:)
      Deeptone'un yazısı ne güzel bir şeye vesile olmuş ona da buradan tekrar teşekkür ediyorum:)
      Bende elimden geldiği kadar yorum bırakmaya,bir yerlerde paylaşmaya özen gösteriyorum ama aramızdaki sessizleride harekete geçirmek için böyle bir şey düşündüm.Umarım işe yarar :)
      Tabi ekleyeceğim hemen blogunuzu :)
      Tekrar hoşgeldiniz

      Sil
  37. Ben de bu etkinliğe seve seve katılıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.
      Arada bu yazıya bakıp listedeki blogger arkadaşlara destek vermeyi unutma lütfen:)

      Sil
  38. Bu etkinlikte ben de yer almaktan mutluluk duyarım. Bu mutluluğu verdiğin için de teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi ki:) Hoşgeldin kulübümüze
      Listeye ekledim bile blog adersini:)

      Sil
  39. Ben zaten listedeki hemen hemen herkesle yorumlasiyorum. Beni de eklersen sevinirim. Facebook grubuna da bakacagim. Bilmeyenler için bloglarimi da yazayim
    Deryaninsporgunlugu.com
    Delikizinbohcs.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin aramıza:)
      Ara sıra bu konuya bakıp listedeki arkadaşlara destek vermeyi unutma:)

      Sil
    2. Tabii canim birçogunu takipteyim ve yorumlasiyorum zaten. Listenin geri kalanina da bakacagim. Sevgiler.

      Sil
  40. Emeğinize sağlık çok güzel olmuş destek olup destek görmek isterim bende :) benim zaten blog açmamda ki sebeplerin başında blogları okumak başka başka fikirler edinmek çok hoşuma gidiyor ilgimi çeken konularda fikrim varsa da mutlaka yorum yazarım:) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim:)
      Kesinlikle öyle bende blog açmadan önce de çok iyi bir blog okuyucusuydum fakat yorum yazmayı akıl edemezdim bu yönden pek iyi değilmişim:) Kendim blog yazmaya başlayınca fark ettim eksiğimi.
      Şimdi elimden geldiğince yazmaya gayret ediyorum.
      Bu konuya uğrayıp listedeki bloglara da göz atmayı unutmayın lütfen:)
      Sevgiler

      Sil
  41. Aklınıza ve emeğinize sağlık :) Elimden geldiğince arkadaşlarımın sayfalarından 1 kelime dahi olsa yorum yapmadan çıkmıyorum :) ama tek sıkıntım var malesef yayınını paylaşmayı unutuyorum :)) aklımdan çıkıveriyor. Bu konuda daha titiz olup elimi alıştırmam lazım :)
    Tüm şartları (yorum+paylaşım+reklamlar) yerine getireceğime öncelikle kendime söz vererek eğer sizinde izniniz olursa bu etkinliğinize bende katılmak isterim :)
    http://www.beyazmucizeler.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ediyorum. Olsun tek sıkıntı o olsun :) Bazen bende yazıları okuyorum yorum bırakmayı unutuyorum. Yine de aklıma geldikçe buraya yazanların bloglarına uğrayıp elimden geldiğince destek olmaya çalışıyorum. Sizde öyle yaparsınız.Müsait oldukça uğrmayı ihmal etmeyin.
      Blogunuzu listeye ekliyorum.
      https://ceydacengiz.blogspot.com.tr/2016/04/blogger-yorum-kulubu-listesi-destekciler.html?showComment=1463140079902#c1884166157726009784

      Sil
  42. Nasıl gözden kaçırmışım, tabi ki her zaman hem izleyici olarak , hem yorumlarda hemde paylaşımlarda sizinleyim, tek taraflı baktığımızda bazen gözden kaçabiliyor aralarda altlarda kalabiliyor ancak ortak paydada mutlaka görüyor ve nasıl gözden kaçırmışım diyebiliyorum.
    Bilgi paylaşıldıkça çoğalır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde gözümden kaçan yazılar oluyor blogger akışı çok sık değişiyor zaten.Bende bu yüzden birbirine destek olabilecek blogları bir araya toplamaya çalışıyorum ki emek verebilecek insanları kaçırmayalım :)

      Sil
  43. Blog dünyasında imece usulü ;) Özellikle benim gibi bu ortama yeni katılanlar için de aydınlatıcı bir fikir paylaşımı ve etkinlik olmuş. Özetle ben de varım :)) sevgiler...
    Bu arada "Veda" adlı yazı dizim için bloguma beklerim.
    https://buzlukalem.blogspot.com.tr/
    Sevgiler ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz o halde aramıza:)
      Blogunuzu listeye ekledim bile. Blogunuzu takibe aldım artık sık sık ziyarete gelirim. Sizde bizi unutmayın.Her zaman bekliyorum!

      Sil
  44. Haklısınız Ceyda Hanım. Ben yeni bir blog açtım. Bu konuda yeniyim. Elimden geldiğince takip edeceğim ve facebook ta takip eteye başladım.

    YanıtlaSil
  45. Yazdıklarınıza sonuna kadar katılıyorum ve bloggerlara en büyük desteğin yine kendi çevresinden geleceğini düşünüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle :) O yüzden bizim birbirimize vereceğimiz destek çok önemli.

      Sil
  46. ceydacım aynı fikirdeyim ve tam destek veriyorum , teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ediyorum her zaman desteklerini bekliyorum:)

      Sil
  47. Hepimizin düşündüğü aklından geçirdiği şeyleri o kadar güzel yazıya dökmüşsünüz ki, şuan binlerce takipçisi olan instabloggerlar var sadece güzel oldukları için ve güzel fotoğraflar çekebildikleri için. Saatlerce bilgisayar başında bir şeyler yazmaya çalışıp geniş kitlelere yayılabilmek ve keşfedilmeyi bekleyen güzelliklerle dolu o kadar blog var ki, gerçekten emek veren. Ama farkedilemiyorlar. Ben elimden geldiğimce blogları gezmeye çalışıyorum ve yorum bırakıyorum. Yeni bloglar keşfetmek çok güzel bir şey, insan yazdığı yazıların altına bırakılan yorumları ve destek olanları gördükçe mutlu oluyor, daha çok yazma isteği geliyor. Bu yüzden yabancı ülkelerde de yıllardır hiç bıkmadan sürekli yazan bloggerlar var. Bende desteğim size ve fikirlerinize. Ve katılmak istiyorum, sevgilerle:')
    http://meleksalman.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim beğenmenize sevindim.Her şeyin takipçi sayısı olmadığını bende İnstagram sayesinde öğrendim. Blog işi gerçekten çok fazla emek gerektiriyor. Her detsyı ayrı özen gerektiriyor.İnternet sorunu yaşıyorum şu anda aklımsa hep bloga yeteri kadar bakamamak var. Burası da bir sorumluluk sonuçta.
      İnternet bulduğum gibi yorum bırakmaya,blogları ziyaret etmeye çalışıyorum.Herkes elinden geldiği kadar destek verse müthiş bir ortam oluşacağına inanıyorum:)
      En son yayınladığım yazıdaki google plus topluluğuna katılırsan sevinirim.Orada bu etkinliğe katılan tüm bloglar yer alacak ve birbirimizin yazılarını kaçırmamış olacağız:)

      Sil
  48. Merhabalar :)

    Okumadığım yazıları okumak için bugün zamanım oldu bende tüm takip ettiğim blogger arkadaşlarımın yazılarını tek tek okumaya çalışıyordum. Zaten kendimde blog açmadan önce başkalarının yazılarını okumayı çok seviyodum. Kendimi eleştirdiğim bir konu bu yazıdan sonra yorum atmamak oldu. Reklamlara hep tıklamaya çalışıyorum adsense olsun bumerang olsun ama pek yorum bırakma alışkanlığım yoktu. Aslında haklısınız ben kendime yorum geldiğinde emeğimin karşılığını almışım gibi hissediyorum hep bundan sonra kesinlikle daha fazla yorum bırakmaya başlıyorum :)
    Buradaki yorumlarda yazıda çok güzel olmuş. Ellerine sağlık herkesin :) Şimdi blog listesinden takip edip inşallah yorumlarımı da bırakacağım.
    Blog dünyasına katıldığımdan beridir hep geç kalmış gibi hissediyorum kendimi sanki herkesin zaten blogger arkadaşlarından oluşan bir çevresi varmış gibi geliyordu ama bu etkinlikle inşallah bende daha çok araya girmeye çalışacağımm :))

    Sevgilerle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her yorum bir destek aslında. Bir sürü yapabileceğimiz şey var. Reklamlara tıklamak bence en büyük desteklerden. Reklam olayını dikkate alan pek kimse yok fakat sen o blogdan en ufak bir şey öğreniyorsan,keyifli bir zaman geçiriyorsan bir şekilde teşekkürdür bu.
      Bu da benim fikrim :)
      Bu yazıyı yazdıktan beri buna ayrı bir özen gösterir oldum:)
      Katıldığınız için teşekkür ederim.Desteklerinizi bekliyorum

      Sil
  49. Ben de katılıyorum doğrusu. Uzun zamandır yazıyorum fakat yeterli ilgili göremedim bir türlü. Çeşitli etkinliklerle de çoğu blog komşumu destekliyorum fakat aynı durumu göremiyorum kendime karşı. Bende katılmak istiyorum! Diğer arkadaşlarla da yardımlaşalım ~ Bloğum : ankassoul.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok fazla özen gösteriyorum,emek veriyorum kendi yaptığım desteğin yarısını görsem benim için çok önemli. Herkes biraz biraz destek verse mükemmel olacak.
      Desteklerinizi bekliyorum.Lütfen sık sık ziyaretimize gelin:)

      Sil
    2. https://plus.google.com/u/0/communities/104021585641129865436
      Şu sayfaya davet gönderip aramıza katılabilirsiniz:)

      Sil
  50. Sevgili Ceyda.Sanırım bu davetini görmüş olmalıyım ki yeniden üye olmaya kalktığımda zaten takibe aldığımı gördüm.Ama site adresimi destekleyenler arasında göremedim.Ben sizlerden büyük biriyim.Ama hepinizi evlatlarım gibi görüyorum ve bu işi senin gibi ciddi düşünenleri ve öncü olmak isteyenleri farkedebiliyorum, üstelik hoşuma gidiyor.Yorumlara baktım da tanıdığım kızlarım hepsi.Katılımcıdırlar.Şimdi şöyle de bir durum var.Yorum beklemek için yazı yazılmaz, ama yapılması tercih edilir.Tabii ki seçim yapmak durumundayız belli bir listemiz olur.Yoksa yazılarımız, kitap okumak ve vs.sağlık nedenleri ile de aksadığı olur.Ki ben, en çok yorum bırakanlardan biriyimdir.Ama bize yorum bırakanlar zamanla çekilebilirler.Albeniyi korumak gerekir.Bir de bloggerlığa gerçekten gönül vermişsek kendiliğinden görürüz yorumların arttığını.İnstgram dışında (benim yok zira)her yerden paylaşırım girdiğim tüm yazıları ya da ne ile ilgili yazıyorsa.Arkadaşlar uzun süre gelmezlerse fark ederim, acaba ihmal mi ettim, yayınlarını mı kaçırdım diye düşünürüm.

    Reklam konusuna gelince, google adsens'e tek mantıklı o gibi görünüyor.Pek tabii ki olsa ne iyi olur.Ben teknolojiyi kavramak için geç kaldım yavrum.Destekleyenler arasına beni de katarsan sevinirim.Sevgiler.Ece ablanız :) http:/www.eceevren20.blogspot.com. Not:sanırım özel alanlarda http kullanılıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :)
      Öncelikle hoşgeldiniz. Size tabi ki katılıyorum yorum yapılması için yazı yazılmaz. Zaten bence hangi konuya yorum yapılabileceğini de bilemeyiz ki ona göre yazalım. Çok kez belirttiğim gibi bu bir destek. Her bloga gidip her konuya yorum bırakmak gibi zorunlu bir şartımız yok asla. Şahsen ben her konuya yorum bırakabilecek kadar her seyde fikir sahibi olduğumu da düşünmüyorum. Fakat destek vermek sadece yorumla olmadığı icin boyle bir genelleme yapabilirim. Bir yazıyı okuyorum fakat yorum bırakamıyorum o zaman Google plusta paylaşıyorum belki beni takip edip o yazarı takip etmeyen birileri okur diye. Ya da artık reklamlarına tıklıyorum, Facebook'ta ve ya Twitter'da herhangi bir sosyal ağda paylaşıyorum. Desteğin sonu yok bence :)
      Blogunuzu destekleyenler arasında göremediyseniz yazmayı unutmusumdur bu yuzden özür dilerim. 3 farklı konu oldugu icin ve insanlar farklı konulara yazdığı icin bazen yazdığım bir blogu yeniden yazabiliyorum ya da unutabiliyorum. Şu an internet problemim var bunu telefonumdan yazıyorum bilgisayar ve internet bulduğum gibi listeye ekleyeceğim blogunuzu :)
      Teşekkür ederim

      Sil
    2. Rica ederim yavrum.Eskiden yorumlarımıza gelen cevaplar gmailimize bildirim olarak geliyordu.Ancak biz bu yayının aboneliğinden çıkmak isteyince sonlanıyordu.İşte ben mi bozdum, ya da yeni bir uygulama mı bilemedim Ceyda kızım.Şimdi dönüp dönüp bakıyorum cevap var mı diye.Nitekim cevabını görünce sevindim:) Blogger olmanın en tatlı taraflarından biri.
      Sevgilerimle yavrum :)Paylaşımlarda görüşmek dileğiyle.

      Sil
  51. Bende katılıyorum,elimden geldiğince herkese yorum yapmaya ve destek olmaya çalışırım :)

    YanıtlaSil
  52. Biraz önce deep sayesinde buldum sizi. Ne kadar güzel bir düşünce bu çok anlamlı. Size kesinlikle katılıyorum. Ben de elimden geldiğince bu kulübün aktif bir üyesi olmaya çalışacağım. Sevgiler. ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim listeye ekliyorum blogunuzu:)

      Sil
  53. Cidden size katılıyorum. Hani reklam olarak tam bir bilgim yoktu, gelirler vs. Ama yorum olarak sevdiğiniz blogların yanında olmak hani bencilliği geçtim de blog yazarını daha mutlu etmez mi? başka insanlara seslenebilmek onlarla bir şeyler paylaşabilmek için açmıyor muyuz zaten bu blogları? İnsanlar okuyor ve başka siteye geçiyor. Elbette zorla yorum bırakmak gibi bir şey mantıklı olmaz ama bu konuda daha samimi davranıp içten bir iki cümle eklemek o emeğin altına. O blog sahibi için yapabileceğiniz en güzel şey olsa gerek. Bu konuda da böyle yazılar yazıp biraz da başkalarını düşünmeye teşvik ettiğiniz için çok teşekkür ederim kendi adıma. Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Destek sadece yorumla ilgili değil tabı ki. Okuduğumuz bir yazı bize fayda sağlıyorsa buna karşılık vermeyiliz diye düşünüyorum ben. Her yazıya yorum bırakamıyorum zaten boş yorumlarda yazmak istemediğim için o konuyla ilgili fikrim varsa yazıyorum. Yorum yapamıyorsam reklamına tıklamayı ihmal etmiyorum ya da bir başkası faydalansın diye bazı hesaplarda paylaşım yapıyorum. Destek vermek isteyene seçenekler bol:)

      Sil
  54. Büyülü Ayraç sayesinde fark ettim yazınızı. Gerçekten çok iyi düşünmüşsün, bende Yorum Klübüne katılmak istiyorum 😃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim o halde hoşgeldin:)
      Desteklerini bekliyorum

      Sil
  55. Merhabalar! Bende bir blog yazarıyım. Bir kitapsever'in günlüğü adında bir blogum var. Cok isterdim katilmayi acaba katilim kapandimi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır hayır kapanma gibi bir durumu yok.Tek şartımız destek vermek isteyenlerin gelmesi.Bana gelsinler ben kimseye yazmam gibi bir düşüncesi olan arkadaşları maalesef istemiyoruz :)
      Blogunuzu bulamadım buraya link olarak yazarsanız sevinirim.

      Sil
  56. Merhaba,

    Önemli şeylere dikkat çekmişsiniz. Umarım bu iyi çaba dilediğiniz gibi sürer. Ben de "Yorum Kulübü"nü destekliyorum.

    Renkli günler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim iyi dilekleriniz için. İnsanlar bencilleşmediği sürece devam edeceğini düşünüyorum. Umarım başladığı şekilde güzel gider.

      Sil
  57. Fırsat buldukça destek olmaya çalışırım ben de yazı için teşekkürler

    YanıtlaSil
  58. Merhaba Ceyda, duyuru yapmis Deeptone hemen ugradim buraya. Ben de destek olmak isterim. Almanya'dan sevgiler. www.ahukader.de

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba hoşgeldiniz:)
      Blogunuzu listeye ekliyorum desteklerinizi bekliyoruz:)

      Sil
  59. Açıkçası bu yazı benim için umut kapısı gibi bir şey oldu ve ben hem size hem de ilham kaynağıniza teşekkür ederim. Ayrıca gerçekten de biz de neyin eksik olduğunu bu kadar net bir şekilde tespit etmiş olman inanılmaz rahatlattı beni. Benden tam destek her türlü herkesi en kisa zamanda rahatsız edecek kadar takip edeceğim :D :D
    Benim de bir kitap blogum var ve orada her türlü şeyi bulabilmeniz için elimden geleni yapıyorum ve yapacağım da :):):) herkesi beklerim: adresim birkitapolsam.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumun için teşekkür ederim.Hoşgeldin bloguma umarım beğenmişsindir:)
      Destek kulübüne katıldığın içinde ayrıca teşekkürler!
      Eksiklerimizi anlamak en büyük başarı bence.Blog yazmak müthiş emek gerektiriyor ve karşılığını almak güzel bir yorum almak kadar kolay aslında.Bunu yapabilirsak ne mutlu.
      Hemen bloguna uğruyorum :)

      Sil
  60. Mükemmel düşünceyle gelen mükemmel bir yazı olmuş. Mümkün olabilirse ben de bu etkinliğe adımı yazdırmak ve yardımlaşmak istiyorum. Gerekli geri dönüşü yapacak ve elimden geldiğince destek olmaya çalışacağım. Ben ise kişisel blogumda Blogger kullanıcılarına faydalı bilgiler sunuyor ayrıca kişisel konulara yer veriyorum. Umarım buradan bir kişi olsa bile birisine yardımcı olabilirim. Bloguma http://semihkececioglu.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Bende blogunuza hemen bakacağım. Desteklerinizi bekliyoruz ve paylaşımların yapıldığı google plus'ta blogger yardımlaşma topluluğumuz var katılırsanız harika olur.
      Teşekkürler:)

      Sil
  61. Çok güzel bi yazı bende katılmak istiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Desteklerinizi bekliyoruz o zaman.
      Belirtmemde fayda var herkes her an müsait olamayabiliyor ve her konuya yorum bırakacak yorumu bulamayabilir. Elimizden geldiğince destek olmaya çalışıyoruz. Yorum yapamadığımızda sosyal medya hesaplarından paylaşabiliriz veya reklamlara tıklayabiliriz. Herkes elinden geldiğince emek verirse daha da güzel sonuçlar alabiliriz.

      Sil
  62. Sizleri gönülden destekliyorum.Psikoloji üzerine yazıyorum.Teknik yazılarda kaynak belirterek yazıyı kullanıyorum.Egoları bırakıp el ele verirsek iyi şeyler olacağını düşünüyorum.Sevgiyle kalın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle teşekkür ederim. Hemen blogunuzu ziyaret edeceğim. Zamanınız yettiğince,elinizden geldiği kadar desteklerinizi bekliyoruz.Her paylaşıma yorum yazma gibi bir zorunluluğumuz yok tabi ki ama fikriniz olduğu konularda yazmaktan çekinmeyin lütfen.
      Desteklerinizi bekliyoruz

      Sil
  63. merhaba canım blogunu henüz keşfettim ve yazdıklarına sonuna kadar destekliyorum biz birbirimize destek olmazsak kimse olmaz. ve takibe alıyorum.

    YanıtlaSil
  64. Bende bu yaziyi 1 sene sonra gormus olmanin huznunu yasiyorrum.. Ama her dediginiz kelimeye katiliyorum 👍

    YanıtlaSil
  65. Çok güzel yazmışsınız. Ben de bir yıldır blog yazmayı bırakmıştım ama tekrar geri döndüm. Edindiğim arkadaşlıklar vardı umarım tekrar aynı samimiyeti bulurum. Dediğiniz gibi bencil olmamak gerekir. Herkese bol takipçiler ve güzel yorumlar...

    YanıtlaSil
  66. Güzel bir proje düşünmüşsünüz.Yorum kulubünde bizde olmak isteriz.
    Mühendis Okur: http://www.muhendisokur.com/

    YanıtlaSil
  67. Merhaba, ben de blog yazmaya yeni başladım. Düşüncelerine katılıyorum. Birbirimize destek olursak daha hızlı büyür ve gelişiriz. Kulübe beni de eklersen sevinirim :) makyajleydisi.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  68. merhaba g+ da gezerken ve yazımı paylaşırken bu postuna denk geldim. ne güzel düşünüşsün ve ne güzel bir konuya değinmişsin :) herkese sırayla uğrayacağım ben de bekliyorum herkese güzel paylaşımlar diliyorum
    sevgiler :)

    YanıtlaSil
  69. kesinlikle katılıyorum hep destek tam destek

    YanıtlaSil
  70. Bende katılmak istiyorum. Umarım hala devam ediyordur ve ayrıca bence facebook grubuna ihtiyaç var. Açarsanız güzel olur.

    YanıtlaSil