1 Şubat 2015 Pazar

Türk kahvesi ile doğal peeling


Bugün size Türk kahvesi ile yapılan harika bir peelingten bahsedeceğim.Kahve kan dolaşımını hızlandırır ve yapısı nedeniyle peeling için ideal bir malzemedir.
İhtiyacınız olan malzemeler sadece kahve ve zeytinyağ.
Bu peeling hem pratik hemde etkili üstelik yapımı da gayet basit :)
Bu peelingi iki şekilde de yapabilirsiniz birincisi kendinize şekersiz bir Türk kahvesi yapıp telvesini kullanabilirsiniz ya da ikinci seçenek olarak kahveyi direkt olarak koyup üzerine de zeytinyağ döküp uygulayabilirsiniz.

Peki ben nasıl yapıyorum ?
Ben aslında iki yolu da deniyorum kahve içtiğimde telveyi alıp kullanıyorum ama içmediysem anlatacağım yolla hazırlıyorum.
Kahveyle zeytinyağını birebir oranla koyuyorsunuz 1 tatlı kaşığı bana yetiyor bu yüzden küçük bir kaseye 1 tatlı kaşığı Türk kahvesi ve 1 tatlı kaşığı doğal zeytinyağ katıp karıştırıyoruz.





Uygulaması:
Karışımı parmak uçlarımızı kullanarak göz çevremizi açıkta bırakacak şekilde yüzümüze uyguluyoruz.Bir kaç dakika beklememiz yeterli daha sonra dairesel hareketler yaparak yüzümüzden çıkartıyoruz ve yüzümüzü gözeneklerin açık kalmaması için soğuk suyla duruluyoruz.

Güzel sonuçlar almanız dileğiyle 




3 yorum:

  1. Kahveyi sadece yüzde değil tüm vücutta da deneyebilirsiniz. Müthiş bir rahatlama oluyor. Takibe aldım bloğunu. Bu arada sayfamda bir yarışmaya katıldığım yayın var gelip destek olursan sevinirim

    YanıtlaSil
  2. En kısa zamanda deneyeceğim o zaman :)
    Tabi destek olurum geldim bile:)

    YanıtlaSil
  3. Vücudunuzdaki ölü deriyi atmak, batıklarınızdan kurtulmak için Türk kahvesi telvesi ile cildinize peeling yapabilirsiniz. Ben yaklaşık bir senedir peeling satın almıyorum ve içtiğim Türk kahvesinin telvesiyle peeling yapıyorum.
    Türk kahvesi telvesinin cildi yenileyici etkisi bende çok işe yarıyor.

    Devamı için bloğumu ziyaret edebilirsiniz: http://www.ebrubektasoglu.com/yazi/kimyasalsiz-dogal-bakim-yontemleri/

    Sağlıkla kalın.

    YanıtlaSil