28 Şubat 2015 Cumartesi

Saç gürleştirme kürü


Merhabalar!

Saçlarınız seyrekleşip inceliyorsa,saç deriniz görünecek kadar açıklık meydana geldiyse İbrahim Saraçoğlu'nun doğal yollardan oluşan saç gürleştirme kürü tamda size göre.

Kür için gereken yağlar:

  1. Sarımsak yağı
  2. Badem yağı
  3. Çam yağı
  4. Havuç yağı
  5. Buğday yağı
Hazırlanışı:

Bitkisel yağların hepsini her biri yarım çay kaşığı olacak ölçüde bir kaba koyun sonra karışımı iyice karıştırın.

Uygulanışı:

Karışımı yatmadan önce 5 6 damla kadar saçlarınızın diplerinize uygulayın.Sürdükten sonra saçlarınıza bone takıp sabaha kadar bekletin.Saçlarınızı sabah iyice yıkayıp doğrulayın.Bu saç gürleştirme kürünü haftada iki kere olmak üzere üç hafta boyunca uygulayın.Kürden sonra yaklaşık olarak 3 ay içinde saçlarınızın dökülmesi duracak ve yeni saçlarınız çıkarak gürleşecektir.

İstediğiniz saçlara kavuşmanız dileğiyle:)

4 yorum:

  1. Sarımsak yağını çok duydum çok faydalı geldiğini söylediler.. Ben kendim için, badem yağı-zeytin yağı-çam terebenti yağı- hint yağını kullanıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben sarımsak yağı almıyorum zeytinyağına sarımsak atıp onu ısıtıyorum ve sarımsağın yağının zeytinyağıyla karışmasını sağlıyorum
      Blogta ilk yazım zaten zeytinyağ ve sarımsaklı saç gürleştirme kürümdü onuda orada anlatmıştım:)Ben gerçekten faydasını gördüm halada uyguluyorum o kürü
      O yazıya da bakabilirsin :)

      Sil
  2. Tam da aradığım gibi bir şey bu kür :) cılız saçları biraz canlandırmak lazım

    YanıtlaSil